[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
盜雷絲 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用
workbeach 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#


我有戴bodibra,真心由(. .)變(.)(.) shape 靚左不過冇特別大到
workbeach 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#


我有戴bodibra,真心由(. .)變(.)(.) shape 靚左不過冇特別大到
Ellis_ 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


+1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#


我應該就係上胸冇咩肉個種 俾frd笑我平
同個女仔frd講有c佢話冇可能 :o) :-(
著緊satami 睇日本妹blog話有個牌子叫bradelis new york好好
但香港冇 諗住下年去日本旅行買 [sosad]
前一兩個月去東京都有去 但係超多人
明明其他牌子拍烏英 得佢一間有幾個人坐係度 :o)
個sales話睇一個人要8個字 [sosad]
我排個個時間趕唔切上機就冇買到...
上線用戶數量 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用

之前試過?groupon買,一個月後用發現過左期成半年:o)
我係方丈 3970日
塊面有一邊
側面照鏡好多粒粒
正面睇唔出
同有敏感咁樣紅左達達咁
想問下做次碳激會唔會有用

我諗下次覆診
搵醫生做[sosad][sosad]
我暫時 停遮瑕膏先[sosad]
廢達拿 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#


我有戴bodibra,真心由(. .)變(.)(.) shape 靚左不過冇特別大到

聽人講上胸要挺要練胸肌[sosad]

形狀有改善已經ok嫁喇O:-)
上面講個鬼妹fd 之前同佢同另外兩個fd(都係鬼)去旅行同房
大家除晒衫換衫咁 一除bra就露真章 佢地d bra又扣錯又包得唔好 一除果下咩先天優勢都係假 dur得好犀利
反而我呢個本來八字過佢地ge亞洲人個形狀冇乜點變[sosad]
所以揀岩bra係好重要 形狀有改善係好事#hoho#
3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用


咩牌子,有興趣:P
盜雷絲 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用

之前試過?groupon買,一個月後用發現過左期成半年:o)

團購不嬲都勁CHEAP,我中意搵網店格價再當面交收[sosad]
廢達拿 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


+1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#


我應該就係上胸冇咩肉個種 俾frd笑我平
同個女仔frd講有c佢話冇可能 :o) :-(
著緊satami 睇日本妹blog話有個牌子叫bradelis new york好好
但香港冇 諗住下年去日本旅行買 [sosad]
前一兩個月去東京都有去 但係超多人
明明其他牌子拍烏英 得佢一間有幾個人坐係度 :o)
個sales話睇一個人要8個字 [sosad]
我排個個時間趕唔切上機就冇買到...

我都係上胸冇乜肉
亞洲人普遍特色[sosad]
Bra呢d要慢慢試慢慢揀 有時設計唔同又要買唔同size 時間充足先去慢慢試啦:D
盜雷絲 3970日
我胃腩好勁,唔知係因為坐得衰定係個BRA唔好D肉落左去
本身都肥肥地
而家一坐個肚好似車?咁一節節同埋好似壓住透唔到氣咁[sosad]
盜雷絲 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用


咩牌子,有興趣:P

PM你
我冇講過 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]

唔明點解大家要E咁大[sosad]
太重腰骨痛,又容易墜
買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左:~(

個人認為C, D應該都好夠

btw 係台灣買過矯型BRA
超正

利申:F [sosad]
上線用戶數量 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用

之前試過?groupon買,一個月後用發現過左期成半年:o)
廢達拿 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]

唔明點解大家要E咁大[sosad]
太重腰骨痛,又容易墜
買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左:~(

個人認為C, D應該都好夠

btw 係台灣買過矯型BRA
超正

利申:F [sosad]

我都係買開台灣bra
同日本果d差唔多 但平一截
Ellis_ 3970日
大家lunch time? 突然好多reply追唔切 [sosad]
盜雷絲 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]

唔明點解大家要E咁大[sosad]
太重腰骨痛,又容易墜
買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左:~(

個人認為C, D應該都好夠

btw 係台灣買過矯型BRA
超正

利申:F [sosad]

我c,暫時覺得未有需要
反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]
盜雷絲 3970日
大家lunch time? 突然好多reply追唔切 [sosad]

扮工巴絲[sosad] [sosad]
廢達拿 3970日
有冇絲打有曬太陽習慣
我想曬到鍾舒漫咁[sosad]
大約曬幾耐開始有效果?
要點樣keep住唔好白返?
#adore#

#adore# #adore# #adore#
Ellis_ 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]


btw按摩有冇用 [sosad]但我好鬼懶


聽講俾bf按好work
但冇bf:o):o)
supplement 多數係雌激素,會易有乳癌


[banghead]我知啊其實supplement我都係跟個日本妹買
有兩種supplement 排卵期前一種後一種
同埋m前後都冇食 所以一個月其實得十幾日有食
唔知係咪因為咁所以冇咩效? [sosad]
btw個日本妹叫chiyomilk 有興趣可以搵佢blog睇下
不過全日文
小黃色人 3970日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#
您知 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用


咩牌子,有興趣:P

PM你

可唔可以pm埋我#adore# #adore#
上線用戶數量 3970日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#

canmake
Ellis_ 3970日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#

canmake


cdp/shisesido白色細圓盒
hashtag 3970日
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩 [sosad]

搽上手比你試下個texture掛[sosad]

[sosad] 不過kiehls真係比好多sample
次次入去買野佢都會比幾包


都唔知嬲好定笑好 [sosad]
我就腳去去sogo 之前都幫襯過 幾時都話k記最大方

試上手真係唔知做乜[sosad]
大方到我上次去買枝潤唇膏都有比sample [sosad]
跳到頁尾