[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Ellis_ 3970日
M.a.c係咪唔好用,咁少人講 #ng#

護膚品有用佢,幾好用


[yipes]居然 總覺得化妝品為主既牌子出既護膚品唔會好得去邊 [sosad]
該如何J男神 3970日
你塞到幾入??
我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿:-( [banghead]

我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線
但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面:~(


我都係,死塞爛塞先填平咗個窿 :-(


買過隻有導管嫁啦
塞到只係填平左實痛
公主病病人 3970日
做完海藻矽針會點保濕[banghead]
fu普通有香料既mask有冇問題 保濕精華邊隻好 仲有d咩要注意#adore# #adore#
workbeach 3970日
M.a.c係咪唔好用,咁少人講 #ng#

護膚品有用佢,幾好用

studio fix powder foundation #yup#
食肉長頸鹿 3970日
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋:)
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖

出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人

追開po 知呢度多絲打先會賣廣告#cn#
你都唔明 3970日
有冇人用過clinique既foundation?
新手想試下。。
咸濕枕頭 3970日
有冇用過primer time?
有d心郁郁想試


我有用primer time
去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉 [banghead]
用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉
唔知係我技術問題定點 :-(
不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油

我仲有支全新primer係度[banghead]
之前用過佢?試用裝唔岩用 會痕:~(
有冇絲打接收?

有興趣 :P

絲打你pm我啦#yup#
hashtag 3970日
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩 [sosad]

搽上手比你試下個texture掛[sosad]

[sosad] 不過kiehls真係比好多sample
次次入去買野佢都會比幾包
Mr.Zakiyama 3970日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面

肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造#hehe# 以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇 #hehe#
暗瘡印可試樂敦melano cc精華
牙籤丁絲 3970日
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?
香港有冇專櫃開架之類???
化妝新手唔係好識d牌子
我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜
D色好靚,但想試上手/咀,
所以想知呢個牌子香港有冇#adore# #adore# #adore# #adore#
豚妹 3970日
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?
香港有冇專櫃開架之類???
化妝新手唔係好識d牌子
我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜
D色好靚,但想試上手/咀,
所以想知呢個牌子香港有冇#adore# #adore# #adore# #adore#


Ig shop有 [sosad]
秘制話梅 3970日
有冇人用過clinique既foundation?新手想試下。。


我都想試
專櫃黎講 個價好平#yup#
尹志平 3970日
想問bobbi brown 眼線gel
專門店要眼線gel + 掃分開買
同呢盒有咩分別?_?

https://www.bonjourhk.com/main/product_detail.aspx?id=1000216&cat=1100&subcat=1010&sku=BOB164187&lang=tc&

破你膠處 (笑)
上線用戶數量 3970日
有冇人用過clinique既foundation?新手想試下。。


我都想試
專櫃黎講 個價好平#yup#

媽媽用過佢個試用裝之後係咁要我送俾佢[sosad]
佢總結係薄,好推但好好遮瑕力
上線用戶數量 3970日
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋:)
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖

出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人

追開po 知呢度多絲打先會賣廣告#cn#

41碼有d難放喎[sosad]
秘制話梅 3970日
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?香港有冇專櫃開架之類??? 化妝新手唔係好識d牌子我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜D色好靚,但想試上手/咀,所以想知呢個牌子香港有冇#adore# #adore# #adore# #adore#
Ig shop有 [sosad]


係韓國化妝品專賣店公司0既自家品牌
香港無專門店
牙籤丁絲 3970日
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?香港有冇專櫃開架之類??? 化妝新手唔係好識d牌子我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜D色好靚,但想試上手/咀,所以想知呢個牌子香港有冇#adore# #adore# #adore# #adore#
Ig shop有 [sosad]

係韓國化妝品專賣店公司0既自家品牌
香港無專門店

唔該晒#adore#
咁姐係冇得試下先:-(
最鍾意嗲你 3970日
我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]

因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z


我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]


係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original

通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉


所有礦物粉都可以咁做?:P
會唔會long lasting d架?
最鍾意嗲你 3970日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


無記錯係日本掃 但都係made in china[sosad]
諗住買zovea#love##love##love##love#
龍陽之辟 3970日
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩 [sosad]

搽上手比你試下個texture掛[sosad]

[sosad] 不過kiehls真係比好多sample
次次入去買野佢都會比幾包


都唔知嬲好定笑好 [sosad]
我就腳去去sogo 之前都幫襯過 幾時都話k記最大方
上線用戶數量 3970日
BTW有無絲打用過嫩紅素?
禾系紅絲 3970日
有無神人絲打識用luna既粉底[sosad]
我試左好多次唔同上法都fail[sosad]
又話追色(老母d朋友係咁講)
我都仲係太白[flowerface]


我有用佢個粉底膏 #yup#(姐係好似氣墊粉個殻不過入面係粉底膏黎)
我覺得好好用好中意 ^3^
又夠保濕又高遮葭 不過冬天先用 夏天用太立
不過我係就咁上炸 可能我皮膚夠白 所以無色差 c打你用膏定吱出黎個隻黎?吱出黎個隻好似有色號揀
禾系紅絲 3970日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉


唔知係咪我問題 我覺得rt掃一d都唔好用 [banghead]買過枝碎粉掃 好吉面 從此唔想再買 elf仲好用 #ng#
直搗長隆 3970日
我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線
但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面:~(


我都係,死塞爛塞先填平咗個窿 :-(


買過隻有導管嫁啦
塞到只係填平左實痛


我用playtex有導管㗎
秘制話梅 3970日
有無絲打聽過catrice呢個牌子?
呢排係一個空姐開?igshop見到
講到好好用
仲要made in germany&價錢平
搞到好想試#cn#
跳到頁尾