[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
沒有西的蘭花 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]


咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子
仲要睇你budget 同埋想要乜野

應該油性.筆值冇限:-(


innisfree幾好,男仔行入舖都無乜壓力

Innisfree d product又白又偏潤,佢男仔油性應該唔係好岩[sosad]
妮可妮可妮 3978日
絲打們用開邊間日本代購#adore#
積孽司機 3978日
lm O:-)
我係方丈 3978日
急求呢圓型盒仔遮瑕#adore# #adore#
https://www.86shop.com.tw/photo/pdimg/21060045/21060045-01.jpg

呢隻係琴日一位C推介既shiseido
呢隻D人話好似唔錯
但最淺果隻色都唔岩皮膚偏白既我:~( :~( :~(

有冇其他好用推介#adore# #adore#
小黑人 3978日
有冇唇膏控 [bomb]


最近心思思想買支chanel [bomb]
陳綺CHING 3978日
岩岩係上星期買左千幾蚊化妝品
最鍾意Armani果支絲絨唇液 j到出哂水#yup#
但如果打唔足底就有?乾 同埋?色都幾玩味
如果想買自然色建議買500號#yup#
同埋想問有冇邊支有色base推介 採有色base前又洗唔洗再搽冇色ge打底:o)
冇拎用架你 3978日
有冇唇膏控 [bomb]


最近心思思想買支chanel [bomb]


hi [bomb] 一直想入armani同cle de peau [bomb]
但未揀到鐘意既色
Armani有冇靚色推薦 [bomb]
救命呀 3978日
用左一排skinoren 好似冇乜變化咁:-( :-(

btw 有冇元朗天水圍線面好推介[bomb]
公主病病人 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]


咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子
仲要睇你budget 同埋想要乜野

應該油性.筆值冇限:-(

筆值冇限就cle du peau啦
入去話買化妝品佢d ba姐姐都好好^3^
佢d化妝品無乜伏 前題你真係指筆值冇限[sosad] [sosad]
Ellis_ 3978日
急求呢圓型盒仔遮瑕#adore# #adore#
https://www.86shop.com.tw/photo/pdimg/21060045/21060045-01.jpg

呢隻係琴日一位C推介既shiseido
呢隻D人話好似唔錯
但最淺果隻色都唔岩皮膚偏白既我:~( :~( :~(

有冇其他好用推介#adore# #adore#


用緊laura mercier secret camouflage唔錯
我係好白個種 sc-02色
鐘意液體就makeup for ever full cover
我係方丈 3978日
急求呢圓型盒仔遮瑕#adore# #adore#
[img]https://www.86shop.com.tw/photo/pdimg/21060045/21060045-01.jpg[img]

呢隻係琴日一位C推介既shiseido
呢隻D人話好似唔錯
但最淺果隻色都唔岩皮膚偏白既我:~( :~( :~(

有冇其他好用推介#adore# #adore#


用緊laura mercier secret camouflage唔錯
我係好白個種 sc-02色
鐘意液體就makeup for ever full cover

係咪用遮瑕之前最好搽一層隔離霜?
冇拎用架你 3977日
急求呢圓型盒仔遮瑕#adore# #adore#
[img]https://www.86shop.com.tw/photo/pdimg/21060045/21060045-01.jpg%5Bimg%5D

呢隻係琴日一位C推介既shiseido
呢隻D人話好似唔錯
但最淺果隻色都唔岩皮膚偏白既我:~( :~( :~(

有冇其他好用推介#adore# #adore#


用緊laura mercier secret camouflage唔錯
我係好白個種 sc-02色
鐘意液體就makeup for ever full cover

係咪用遮瑕之前最好搽一層隔離霜?


我係方丈 你好 #bye#
我諗你皮膚咁唔穩定 平時有冇搽防曬?
我建議你 洗面>爽膚水>(cream/serum 可有可無 睇你有幾高要求/皮膚乾唔乾 夏天其實cream都唔太需要既)>防曬(spf30 pa++++以上)>遮瑕
其實好多人都會用防曬當base/支base有防曬
防曬真係好重要架 做好呢一步 皮膚冇咁易起印 [slick]
我係方丈 3977日
急求呢圓型盒仔遮瑕#adore# #adore#
[img]https://www.86shop.com.tw/photo/pdimg/21060045/21060045-01.jpg%5Bimg%5D

呢隻係琴日一位C推介既shiseido
呢隻D人話好似唔錯
但最淺果隻色都唔岩皮膚偏白既我:~( :~( :~(

有冇其他好用推介#adore# #adore#


用緊laura mercier secret camouflage唔錯
我係好白個種 sc-02色
鐘意液體就makeup for ever full cover

係咪用遮瑕之前最好搽一層隔離霜?


我係方丈 你好 #bye#
我諗你皮膚咁唔穩定 平時有冇搽防曬?
我建議你 洗面>爽膚水>(cream/serum 可有可無 睇你有幾高要求/皮膚乾唔乾 夏天其實cream都唔太需要既)>防曬(spf30 pa++++以上)>遮瑕
其實好多人都會用防曬當base/支base有防曬
防曬真係好重要架 做好呢一步 皮膚冇咁易起印 [slick]

唔該#adore# #adore#
哈蝦哈哈哈 3977日
請問各位女女,點對付士多啤梨鼻?_?

已經試過小梳打粉,冇用又撐大毛孔:o)

可以試下用深層清潔凍膜#yup#
冇拎用架你 3977日
用緊laura mercier secret camouflage唔錯

我係好白個種 sc-02色

鐘意液體就makeup for ever full cover


係咪用遮瑕之前最好搽一層隔離霜?




我係方丈 你好 #bye#

我諗你皮膚咁唔穩定 平時有冇搽防曬?

我建議你 洗面>爽膚水>(cream/serum 可有可無 睇你有幾高要求/皮膚乾唔乾 夏天其實cream都唔太需要既)>防曬(spf30 pa++++以上)>遮瑕

其實好多人都會用防曬當base/支base有防曬

防曬真係好重要架 做好呢一步 皮膚冇咁易起印 [slick]


唔該#adore# #adore#


搵防曬都小心d 你皮膚薄又敏感 小心防曬有酒精
建議你用物理防曬 低敏唔刺激唔傷皮膚
但搽出黎會有少少白 你皮膚唔算白既話要留意 #good#
牙籤丁絲 3977日
粉底買邊個牌子好?
心水暫時有:mac Nars ysl makeupforever
冇拎用架你 3977日
粉底買邊個牌子好?
心水暫時有:mac Nars ysl makeupforever


妳要求咩先 [sosad] 皮膚又係邊type先 [sosad]
牙籤丁絲 3977日
粉底買邊個牌子好?
心水暫時有:mac Nars ysl makeupforever


妳要求咩先 [sosad] 皮膚又係邊type先 [sosad]

要求自然,混合偏乾
Smoosh 3977日
粉底買邊個牌子好?
心水暫時有:mac Nars ysl makeupforever


妳要求咩先 [sosad] 皮膚又係邊type先 [sosad]

要求自然,混合偏乾

混合偏乾用nars同ysl唔錯 :P
牙籤丁絲 3977日
粉底買邊個牌子好?
心水暫時有:mac Nars ysl makeupforever


妳要求咩先 [sosad] 皮膚又係邊type先 [sosad]

要求自然,混合偏乾

混合偏乾用nars同ysl唔錯 :P

我都係掙扎緊呢兩個!
咁nars既 sheer glow定 ysl serum foundation?
邊個好
天線低低BB 3977日
平時用開粉底液但愈黎愈懶,想買枝bb cream用。有冇bb cream推薦? 想要遮瑕力中等,有控油能力但唔會太乾,budget $300內#adore#
Enthusiast* 3977日
女朋友濕疹/易敏感皮膚, 唔知係咪皮膚太乾鼻頭毛孔粗大有黑頭, 試過針清會搞到個鼻好多loan loan:o) , 絲打門有冇好推介#adore# ?
問我有沒有 3977日
粉底買邊個牌子好?
心水暫時有:mac Nars ysl makeupforever


妳要求咩先 [sosad] 皮膚又係邊type先 [sosad]

要求自然,混合偏乾

混合偏乾用nars同ysl唔錯 :P

我都係掙扎緊呢兩個!
咁nars既 sheer glow定 ysl serum foundation?
邊個好

YSL serum:P :P
如果你唔係太乾可能用金蓋都得:P :P
Finish好靚:P :P :P
問我有沒有 3977日
岩岩係上星期買左千幾蚊化妝品
最鍾意Armani果支絲絨唇液 j到出哂水#yup#
但如果打唔足底就有?乾 同埋?色都幾玩味
如果想買自然色建議買500號#yup#
同埋想問有冇邊支有色base推介 採有色base前又洗唔洗再搽冇色ge打底:o)

Paul and Joe 有潤色有d coverage:P
但應該偏乾先?
問我有沒有 3977日
有冇唇膏控 [bomb]


最近心思思想買支chanel [bomb]


hi [bomb] 一直想入armani同cle de peau [bomb]
但未揀到鐘意既色
Armani有冇靚色推薦 [bomb]

買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P
跳到頁尾