[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
龍周刮股 3971日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面
Ellis_ 3971日
有冇絲打會搞個blog/google from 去list低絲打們推薦用咩???
想搵自己想知個樣野追post追得好辛苦[sosad] :o)

btw 依家用緊the blam既bb cream#yup# 覺得幾好用
屎忽痕想買bb cushion , 有冇絲打用過 秀雅韓既bb cushion
見到係金屬氣墊好似感覺上衛生d:O


係咪time shelter?
我自己鐘意tarte個支多啲
想不到吧? 3971日
d斑點先可以整走? :~(
龍周刮股 3971日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄肌美洗面
海獅妹啪啪啪 3971日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

#hehe##hehe##hehe#
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正


有冇用過primer time?
有d心郁郁想試


我有用primer time
去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉 [banghead]
用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉
唔知係我技術問題定點 :-(
不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油
大波大籮 3971日
最近心思思想買支chanel [bomb]


hi [bomb] 一直想入armani同cle de peau [bomb]
但未揀到鐘意既色
Armani有冇靚色推薦 [bomb]

買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


Ga啲化妝品全部都好吸引
有冇絲打同我一樣唔鐘意ysl 有陣港女味
再加西臉ba... xx(
上線用戶數量 3971日
[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3080443/As-research-shows-25-miracle-serum-better-thought-beauty-editor-hail-reveals-s-best-wrinkle-cream-EVER.html

for mens is ok???_? ?_?
#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

咪一樣係去皺紋[sosad]
東區烏龍茶 3971日
有冇人用過Za Vitamin Lip sunscreen SPF26 ?_?
見佢幾平買左支,搽完lam個嘴鹹既[banghead]
Willfulness 3971日
d斑點先可以整走? :~(

我都成面斑xx(
如果你肯用三千蚊左右你可以試下用thermo care技術
http://m.youtube.com/watch?v=vn1N0qx98aM

利申儲緊 因為真係成面都係斑 遮極都遮唔晒[banghead]
雖然我底妝好hea 淨係防曬 遮瑕 碎粉[sosad][sosad] 有時就防曬 bbcream 遮瑕 碎粉[sosad][sosad][sosad]
笑中有淚 3971日
見ad+大肚婆都用得以為防敏感實無死
買左卸妝,洗面泡泡,lotion同防曬
點知唔知邊枝有問題我用完爛面
出左好多暗粒同塊面紅左一撻撻
好灰:-(
有夢便去追 3971日
絲打們有無眼影掃推介?#yup#
我係用家 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg
我係用家 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw
Ellis_ 3971日
絲打們有無眼影掃推介?#yup#


我用sasa同real techniques set ja
我覺得眼妝冇底妝對掃有咁高要求
Ellis_ 3971日
d斑點先可以整走? :~(

我都成面斑xx(
如果你肯用三千蚊左右你可以試下用thermo care技術
http://m.http://www.youtube.com/watch?v=vn1N0qx98aM

利申儲緊 因為真係成面都係斑 遮極都遮唔晒[banghead]
雖然我底妝好hea 淨係防曬 遮瑕 碎粉[sosad][sosad] 有時就防曬 bbcream 遮瑕 碎粉[sosad][sosad][sosad]


聽人講有斑就冇暗瘡? [sosad]
公主病病人 3971日
見ad+大肚婆都用得以為防敏感實無死
買左卸妝,洗面泡泡,lotion同防曬
點知唔知邊枝有問題我用完爛面
出左好多暗粒同塊面紅左一撻撻
好灰:-(

你係咪一次過換晒所有你用開既護膚品 皮膚一時間load唔到所以先敏感[sosad]
公主病病人 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw

其實好垃圾[banghead]
唔知點解d人話好用 根本一pat膠gel住塊面 冬天用仲ok既 不過望d成份都唔係咩好好既野
特別見你前面好似話有暗倉就唔洗試 再唔係去專門店拎試用試下先;-)
Ellis_ 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw

其實好垃圾[banghead]
唔知點解d人話好用 根本一pat膠gel住塊面 冬天用仲ok既 不過望d成份都唔係咩好好既野
特別見你前面好似話有暗倉就唔洗試 再唔係去專門店拎試用試下先;-)


其實呢個牌子有咩係好用... [sosad]
MnM'S 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw

其實好垃圾[banghead]
唔知點解d人話好用 根本一pat膠gel住塊面 冬天用仲ok既 不過望d成份都唔係咩好好既野
特別見你前面好似話有暗倉就唔洗試 再唔係去專門店拎試用試下先;-)


其實呢個牌子有咩係好用... [sosad]

白泥囉[sosad]
不過乾肌敏感肌唔岩[sosad]
hashtag 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw

其實好垃圾[banghead]
唔知點解d人話好用 根本一pat膠gel住塊面 冬天用仲ok既 不過望d成份都唔係咩好好既野
特別見你前面好似話有暗倉就唔洗試 再唔係去專門店拎試用試下先;-)


其實呢個牌子有咩係好用... [sosad]

呢個ok既 但係夏天用就會lup左少少Z_Z
白泥真係王牌 長期必備#hoho#
Retsnom. 3971日
我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]

因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z


我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]


係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original

通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉
咸檸七 3971日
有無神人絲打識用luna既粉底[sosad]
我試左好多次唔同上法都fail[sosad]
又話追色(老母d朋友係咁講)
我都仲係太白[flowerface]
BeforeSun_ 3971日
想問下平日護膚既STEP
係咪洗面>爽膚水>CREAM就差唔多?
本身好易有暗倉,係咪每星期都要做次深層清潔+磨砂?
深層清潔其實係咪就係用D泥MASK[sosad] [banghead] ?
Ellis_ 3971日
我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]


係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original

通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉


#adore# 下次試下先
今日試luciderm+c粉就直接上礦物粉
冇尋日咁啲粉卡係毛孔 [sosad]
不過好似有啲乾唔係好貼 聽日再試加primer/上碎粉 [banghead]
變身先 3971日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(
跳到頁尾