Ellis_
3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN![]()
![]()
係咪要睇下心理醫生![]()
我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)
你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次
問我做咩係咁爆瘡![]()
![]()
我都廢事應機, 我點知姐![]()
問完又問,日日係咁LOOP...
你係皮膚油所以生

我係內分泌壓力個啲 做咩都冇用

睇過排中醫好貴又麻煩又慢見效
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
up緊,就快得

勁感動 不過搽一pat會拿拿地
因為我都有用

![[bomb]](/faces/bomb.gif)
![[banghead]](/faces/banghead.gif)