秘制話梅
3975日
半物理防曬做base得唔得防曬算 1 nico應該講身用防曬?
面咪搽返面用既防曬
希推
哎呀嗚呀![]()
我係完全唔知有面用既防曬![]()
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳
細個我會照搽上面架喎![]()
唔明點解你會搽身唔搽面
反而身我懶得搽...
好驚曬黑![]()
防曬一定要做足
如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁![]()
絲打你係用邊隻防曬
物理防曬可以當base用![]()
絲打係化妝新手?
係呀我係化妝新手![]()
物理防曬係乜o黎 邊到可以買![]()
sofina個隻base係咪有物理防曬
sofina係化學防曬
re妮可絲打
簡單?講
物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀
好處就係無咁易敏感
我用緊innisfree spf35個隻 唔錯
而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白
通常身防曬都係化學架啦
我面用物理防曬 身用化學
&full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底
真係好鬼勤力
搽咁多層野落臉 會唔會搞到睇落好厚粉
咁又無喎 身邊個個人都話我個妝好薄
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
可能因為我打?base 粉底用好少就夠
其實我好多時連fdt都唔用
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
up緊,就快得
希推 




![[photo]](/faces/photo.gif)
![[bomb]](/faces/bomb.gif)


所以我開始懷疑係唇炎
有事個陣代替普通潤唇膏搽都好
