[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
秘制話梅 3975日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬
半物理防曬做base得唔得???


re妮可絲打
簡單?講
物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀
好處就係無咁易敏感
我用緊innisfree spf35個隻 唔錯

而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白
通常身防曬都係化學架啦

我面用物理防曬 身用化學
&full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底
真係好鬼勤力[sosad]



搽咁多層野落臉 會唔會搞到睇落好厚粉[sosad]


咁又無喎 身邊個個人都話我個妝好薄[sosad]
可能因為我打?base 粉底用好少就夠
其實我好多時連fdt都唔用[sosad]
積孽司機 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!


我線面毛都頂唔順 [sosad]
我係荃灣線面,facial包埋 [photo]
禾系紅絲 3975日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]
上線用戶數量 3975日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(
野原_葵 3975日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(

市面上個?收毛孔根本就冇用[sosad]
東區烏龍茶 3975日
買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


仲有冇其他唇膏推介
近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 [bomb]

YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲?_?


用過12號.. 偏coral 我覺得自然得黎好有氣色
仲有枝7號 比12淡色少少 呢枝野係我個咀到過左陣就好乾呀 會出白色皮仔!!

203
我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁[sosad]

次次揀色都揀好耐[banghead]
忌廉磨菇湯 3975日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)

雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇xx(我第一次感染應該都係睇下醫生好d,咁之後返發個陣就係靠搽上面d野,多飲水同食維他命b好返?維他命b係丸個d?有無邊隻推介,無食開e d野亦唔想食太多[sosad]

突然間醒起有個fd都生過唇瘡,佢話佢去藥房買咩acyclovir唇瘡膏,不過拒係生左一排先去買所以好似都搞左兩三禮拜先好,我諗我會去藥房買唇瘡膏instead of睇醫生了,反正都係搽藥[sosad] 不過我都會去搵絲打推介既SHISEIDO/blitex;-) 有事個陣代替普通潤唇膏搽都好[sosad]

我係食維他命b雜 係丸狀 藥房有得賣 醫生都會開 是但咩牌子都得[sosad]我好似食康域 定唔知康維他[sosad] 我自從上年生過一次之後 哩一年內生左十勁幾廿次:o) 我係初起時食2-3日就會好
不過生唇瘡記住早d訓 成日夜訓 免疫系統差就會生
爛口女 3974日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(

市面上個?收毛孔根本就冇用[sosad]

咁用啲咩先收到:-( 睇落好似草莓鼻…
積孽司機 3974日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(

市面上個?收毛孔根本就冇用[sosad]

#ng#
海藻矽針咪收毛孔囉 #no#
最鍾意嗲你 3974日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(

市面上個?收毛孔根本就冇用[sosad]

#ng#
海藻矽針咪收毛孔囉 #no#


但海藻矽針係咪會令皮膚好薄?
問我有沒有 3974日
買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


仲有冇其他唇膏推介
近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 [bomb]

YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲?_?


用過12號.. 偏coral 我覺得自然得黎好有氣色
仲有枝7號 比12淡色少少 呢枝野係我個咀到過左陣就好乾呀 會出白色皮仔!!

203
我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁[sosad]

次次揀色都揀好耐[banghead]


有冇人用緊tint in oil?
我搽完會有白色邊:~(
係咪我個嘴問題:-(
問我有沒有 3974日
其實點畫條靚眉?_?
有修開眉但有陰好少畫
見到人地條眉畫得好靚想試下:P
豚妹 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
積孽司機 3974日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(

市面上個?收毛孔根本就冇用[sosad]

#ng#
海藻矽針咪收毛孔囉 #no#


但海藻矽針係咪會令皮膚好薄?

主要目的係咪刺激皮膚製造膠原蛋白 ?_?
Smoosh 3974日
成日見人講lush deep clean mask好用
咁lush有冇保濕mask係好用架?:P :P
妮可妮可妮 3974日
想買卷髮器[sosad]
會唔會好傻的嗎[sosad] :o)
hashtag 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#
Madilyn 3974日
之前額頭生好多油脂粒 多手'吱'左出嚟
然後好似損左咁 結焦 啲焦甩左有啲印係到
想問有咩去印好 :D
MnM'S 3974日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

叫佢唔洗搽[banghead]

比左錢架,唔搽會蝕[banghead]
返屋企我會即洗面[banghead]
MnM'S 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]
hashtag 3974日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

叫佢唔洗搽[banghead]

比左錢架,唔搽會蝕[banghead]
返屋企我會即洗面[banghead]

搽完又洗 我情願唔搽[sosad]
hashtag 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#
workbeach 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)
泡菜餅 3974日
好耐無係到出聲[sosad] [sosad]
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下#good#
有coverage得黎又唔厚[bomb]
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel[bomb]
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢#good#

利申 內乾外好油肌
上線用戶數量 3974日
wacoal d sales好犀利,一眼就睇得出我咩size[sosad]
跳到頁尾