[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
上線用戶數量 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]

我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下[sosad]

絲打用邊部家用激光機#adore#
近排去左做手指脫毛[sosad]
我冇加拿大毛:P 唔洗脫,慳番[slick]

我用rio x20,808nm激光黎

808彩光黎:o)

但係佢話係laser hair removal?_?
韓妝批發哥 3975日
其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


諗起都好向左走向右走正 [bomb] [bomb] [bomb]



你地講緊哩一款?
https://www.youtube.com/watch?v=hytQ3Sy3xug

我做批發仲有小小. 可以成本價回饋比大家
有興趣可以PM比CONTACT我
hashtag 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]
hashtag 3975日
唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]


我線唇毛又唔覺痛喎

蜜蠟用完毛會唔會變粗架?
求分享 #adore#

So far做完都唔覺粗左 但要keep住做
一耐少少唔做就好顯眼[sosad]


我線唇毛都係一個月線一次到

邊到有得買d蜜蠟架?

我係去benefit 修眉順便做埋
再唔係你可以試下veet有隻細既蠟紙;-)
hashtag 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel
妮可妮可妮 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]


放入雪櫃個效果會好d??[sosad] #adore#
咁deep clean係用邊隻#adore#
花生糖2 3975日
唔知呢度問埋頭髮既野得唔得? [sosad]
想問下大家有冇hair wax / spray推介?
本身頭髮又軟又幼
到而家都唔係好搞得掂自己個頭
次次屋企整好出街一陣風就散哂亂哂

大家可以share下點搞個頭? thanks
豚妹 3975日
So far做完都唔覺粗左 但要keep住做
一耐少少唔做就好顯眼[sosad]


我線唇毛都係一個月線一次到

邊到有得買d蜜蠟架?

我係去benefit 修眉順便做埋
再唔係你可以試下veet有隻細既蠟紙;-)


唔該絲打 :)
豚妹 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋
黑過牛肺 3975日
個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁 xx( xx(


有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻?
不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎
再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok:D

我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番
再用眉gel就ok


我眉好粗又深色 已經放棄用眉gel
直頭漂左佢算[sosad]


我果隻應該係舊果隻 勁難用 xx([/quote]
Kate雙頭眉筆一個月已經玩完:~(:~(鬼叫我成日都整斷 斷埋斷埋可以畫多幾次眉fuck btw有咩方法可以令條眉last得耐? 本身眉尾冇毛咁濟 抓唔實?色 又懶得補妝[bomb]
書書 3975日
乜都唔識既初學者留名
平時冇化妝習慣
同埋皮膚每況愈下:~( :~( :~(
hashtag 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]


放入雪櫃個效果會好d??[sosad] #adore#
咁deep clean係用邊隻#adore#

一來係因為天氣熱:D
二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係[flowerface]
deep clean用開kiehls 白泥
hashtag 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)
妮可妮可妮 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]


放入雪櫃個效果會好d??[sosad] #adore#
咁deep clean係用邊隻#adore#

一來係因為天氣熱:D
二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係[flowerface]
deep clean用開kiehls 白泥


fresh lush kiehls
呢三隻成日撈亂[sosad]
佢地係咪同一樣野o黎?
hashtag 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]


放入雪櫃個效果會好d??[sosad] #adore#
咁deep clean係用邊隻#adore#

一來係因為天氣熱:D
二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係[flowerface]
deep clean用開kiehls 白泥


fresh lush kiehls
呢三隻成日撈亂[sosad]
佢地係咪同一樣野o黎?

3隻唔同牌子黎[sosad]
妮可妮可妮 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]


放入雪櫃個效果會好d??[sosad] #adore#
咁deep clean係用邊隻#adore#

一來係因為天氣熱:D
二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係[flowerface]
deep clean用開kiehls 白泥


fresh lush kiehls
呢三隻成日撈亂[sosad]
佢地係咪同一樣野o黎?

3隻唔同牌子黎[sosad]


但3隻都係用作deep clean??
我見3隻都係泥[sosad]
hashtag 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]

我講既凍膜真係將塊MASK放入雪櫃個隻喳[sosad]


放入雪櫃個效果會好d??[sosad] #adore#
咁deep clean係用邊隻#adore#

一來係因為天氣熱:D
二來冷縮熱漲 可以收毛孔 好似係[flowerface]
deep clean用開kiehls 白泥


fresh lush kiehls
呢三隻成日撈亂[sosad]
佢地係咪同一樣野o黎?

3隻唔同牌子黎[sosad]


但3隻都係用作deep clean??
我見3隻都係泥[sosad]

隻隻牌子都有deep clean既product#hoho#
lush隻薄荷面膜聽朋友講都唔錯
自己就用kiehls白泥
MnM'S 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]

我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下[sosad]

絲打用邊部家用激光機#adore#
近排去左做手指脫毛[sosad]
我冇加拿大毛:P 唔洗脫,慳番[slick]

我用rio x20,808nm激光黎

808彩光黎:o)

但係佢話係laser hair removal?_?

808好廢[sosad] 出去做755好過啦[sosad]
MnM'S 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)
野原_葵 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

針清好爽,睇住?粉刺bit出黎[bomb]
豚妹 3975日
平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

針清好爽,睇住?粉刺bit出黎[bomb]


我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(
MnM'S 3975日
平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

針清好爽,睇住?粉刺bit出黎[bomb]


我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(
野原_葵 3975日
平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

針清好爽,睇住?粉刺bit出黎[bomb]

我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(
hashtag 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

針清好爽,睇住?粉刺bit出黎[bomb]

係屋企做完deep clean用黑頭針都得[bomb]
hashtag 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only

有既就敷aloe gel


無啊 [sosad] [sosad]
得盒勁重酒精既nature republic咋

平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜
感覺上都退到紅
做完針清就敷下保濕啦;-)

我岩岩都針清完,好向左走向右走憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁[banghead]
我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌;-)

叫佢唔洗搽[banghead]
跳到頁尾