[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
hashtag 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]
上線用戶數量 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]

我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下[sosad]
金宇彬_ 3975日
有咩可以去到黑頭??? ??? #adore# #adore#
上線用戶數量 3975日
有咩可以去到黑頭??? ??? #adore# #adore#

台灣黑頭終結幾好用
金宇彬_ 3975日
有咩可以去到黑頭??? ??? #adore# #adore#

台灣黑頭終結幾好用

請問邊到可以買#adore#
d黑頭好煩:-[
野原_葵 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]

我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下[sosad]

絲打用邊部家用激光機#adore#
近排去左做手指脫毛[sosad]
我冇加拿大毛:P 唔洗脫,慳番[slick]
上線用戶數量 3975日
有咩可以去到黑頭??? ??? #adore# #adore#

台灣黑頭終結幾好用

請問邊到可以買#adore#
d黑頭好煩:-[

我見到暫時我的公主最平,65蚊盒
上線用戶數量 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]

我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下[sosad]

絲打用邊部家用激光機#adore#
近排去左做手指脫毛[sosad]
我冇加拿大毛:P 唔洗脫,慳番[slick]

我用rio x20,808nm激光黎
磨筒 3975日
今日咁熱留係屋企嘆冷氣敷凍膜好爽 #yup#
豚妹 3975日
絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]


我線唇毛又唔覺痛喎

蜜蠟用完毛會唔會變粗架?
求分享 #adore#
失語症 3975日
今日咁熱留係屋企嘆冷氣敷凍膜好爽 #yup#


將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]
野原_葵 3975日
今日咁熱留係屋企嘆冷氣敷凍膜好爽 #yup#


將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]
磨筒 3975日
今日咁熱留係屋企嘆冷氣敷凍膜好爽 #yup#


將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?
TAPPY 3975日
絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]


我線唇毛又唔覺痛喎

蜜蠟用完毛會唔會變粗架?
求分享 #adore#


唇毛係嘴唇上啲毛? [sosad]
定係鼻同嘴唇中間,近人中嘅位置? [sosad]
失語症 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]
MnM'S 3975日
808彩光黎:o)
MnM'S 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]

我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下[sosad]

絲打用邊部家用激光機#adore#
近排去左做手指脫毛[sosad]
我冇加拿大毛:P 唔洗脫,慳番[slick]

我用rio x20,808nm激光黎

808彩光黎:o)
MnM'S 3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#



https://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/tease-eau-de-parfum-victorias-secret?ProductID=4422&CatalogueType=OLS

個殼堅靚#love# #yup#

EAU SO SEXY用家#yup# #yup#
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞:)
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso:o)


#love# 望落都唔錯
我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽 :O

BTW
問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣? [sosad] #adore# #adore#
係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d
其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣#oh#

咪係,明明佢有出32A[sosad]

明明佢有出32A呢句好串,我鍾意[sosad]
hashtag 3975日
絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!

唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]


我線唇毛又唔覺痛喎

蜜蠟用完毛會唔會變粗架?
求分享 #adore#

So far做完都唔覺粗左 但要keep住做
一耐少少唔做就好顯眼[sosad]
hashtag 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]
妮可妮可妮 3975日
將凍冰冰既凍膜撻落塊面果下真係 [bomb] [bomb] [bomb]

冬天敷凍膜[bomb]


其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


絲打用邊隻凍膜:P
利申 未用過凍膜 想買隻試試[sosad]
豚妹 3975日
唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]


我線唇毛又唔覺痛喎

蜜蠟用完毛會唔會變粗架?
求分享 #adore#

So far做完都唔覺粗左 但要keep住做
一耐少少唔做就好顯眼[sosad]


我線唇毛都係一個月線一次到

邊到有得買d蜜蠟架?
豚妹 3975日
唇毛我做開蜜蠟 不過都痛[sosad]


我線唇毛又唔覺痛喎

蜜蠟用完毛會唔會變粗架?
求分享 #adore#


唇毛係嘴唇上啲毛? [sosad]
定係鼻同嘴唇中間,近人中嘅位置? [sosad]


後者 :)
豚妹 3975日
我琴日做完針清
今日塊面都紅左一達達
想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用?
我得我的美麗日記薏仁only
失語症 3975日
其實凍膜係咪要放雪櫃架 ?_?


係啊 [bomb] [bomb] [bomb]

頭先做完deep clean
雪左塊面膜一陣用[bomb]


諗起都好向左走向右走正 [bomb] [bomb] [bomb]
跳到頁尾