[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
溫尚翊大學 3978日
上個post:http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=CO&message=5961868
其實1001左個個可唔可以順便開埋post呢#cn#
孟子 3978日
新手lm
今日買左the yeon 既bc stick
買左返黎覺得唔係好岩自己, 好似好乾咁, 有無絲打用過?
我想知係我皮膚問題定支野唔好用:-(
Smoosh 3978日
#yup#
上線用戶數量 3978日
留名
竹蜻蜓 3978日
留名:P
有冇絲打知最近邊d公司有做脫毛promotion
之前join左cutis $388脫underarm 不過佢地話唔會再做呢d優惠
想脫埋上唇:-]
爛口女 3978日
LM
秘制話梅 3978日
留名:P 有冇絲打知最近邊d公司有做脫毛promotion之前join左cutis $388脫underarm 不過佢地話唔會再做呢d優惠想脫埋上唇:-]


之前呢個台都有個脫毛post 可以爬?[sosad]
食屎好唔好 3978日
知道左自己油性皮膚 係咪全部PRODUCT都可以用控油?
我係用家 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(
我係用家 3978日
第1次化妝 :-(
上線用戶數量 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]
牛奶吸管 3978日
留名
爛口女 3978日
用完dr wu支杏仁酸再fu paper mask得唔得[sosad]

另外hktv有咩必買:P
最鍾意嗲你 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(


護膚品有分 化妝品就無分
揀岩自己膚質就得啦[sosad]
我係用家 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]
最鍾意嗲你 3978日
上個post有絲講緊唇邊敏感
我都會成日紅左一點 或者好似比蚊咬咁
係有方法令佢好轉左?
我以為無得救[sosad][sosad][sosad]
我係用家 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(


護膚品有分 化妝品就無分
揀岩自己膚質就得啦[sosad]

初學者,第一次用m.a.c定BB?定其他牌子?#adore#
最鍾意嗲你 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]


咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子
仲要睇你budget 同埋想要乜野
吹氣Tommy 3978日
以前係咁生暗瘡 呢家雖然停左
但仲有好多印 月球果隻
有咩天然,坊間方法可以慢慢回復:-( :-(

呢家平時就咁用洗面奶 爽膚水
利申:男仔
豬係就讀轉掉 3978日
有冇唇膏控 [bomb]
我係用家 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]


咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子
仲要睇你budget 同埋想要乜野

應該油性.筆值冇限:-(
艾時時 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]


咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子
仲要睇你budget 同埋想要乜野

應該油性.筆值冇限:-(


innisfree幾好,男仔行入舖都無乜壓力
男人信甚麼 3978日
有冇吹頭前用既抗熱product介紹? #adore#
Ellis_ 3978日
咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子

仲要睇你budget 同埋想要乜野


應該油性.筆值冇限:-(




innisfree幾好,男仔行入舖都無乜壓力


[sosad]睇下你想要咩喎 粉底定眉筆呀 ???
有啲專櫃牌子有男ba
大丈夫萌大奶 3978日
請問各位女女,點對付士多啤梨鼻?_?

已經試過小梳打粉,冇用又撐大毛孔:o)
沒有西的蘭花 3978日
男仔用咩牌子化妝品好 :-(

都話無分男用定女用[sosad]

我明呀,有咩推介呀[sosad]


咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子
仲要睇你budget 同埋想要乜野

應該油性.筆值冇限:-(


innisfree幾好,男仔行入舖都無乜壓力

Innisfree d makeup product又白又lup, 你男仔油性應該唔係好岩 [sosad]
跳到頁尾